13 Temmuz 2009 Pazartesi

sözsüz bir müzik

sözsüz bir müzik çalsın kulağıma, gözüm yukarılarda evet..
aşağı baktığımda kalbimi görüyorum
eğer dokunursan yalnızca sözsüz müzikler çalan bir pikap olduğunu görürsün
duyarsın
duyar mısın
duyarlı mısın
bana duymana duyarlı olman diyorum
beni duyabiliyormusun
uyumlu olmana gerek yok sözcük kökünden benzetmiyorum
ama sen duymasan da mühim değil..sözsüz bir müzik çalıyor rutin şarkılarıma inat
aslında o kadar çok sözlüyüm ki bazen sözsüz olmayı özlüyorum
yakınmıyorum
kendimi biliyorum
çok konuşan sözsüz bir müzik.
kalbini bir kenara koy
''koy koy koy''
çalsın orada..hadi bak aşağıya,ancak aşağıdan yükseleceksin
biliyorsun
o zaman durma..illa çok konuşmana gerek yok anlatmak için..dökme dilleri
çözme soruları
geçme kafalardan
seçme hallerden
konuşmana gerek yok anladım küçük arkadaşım..
bırak beni dursun orda
senle
bırak beni durayım öylece
kıpırdama zaten birşeyler söylüyorum
beni yorma
çünkü ben kendimi zaten çok yordum

2 yorum:

  1. yel fark ettim de
    ayda bir yazıyosun bloga
    tamı tamına ayda bir kere
    ama ben her gün bakıyorum yine de
    heyecanla

    YanıtlaSil
  2. :) eski yazdıklarımdan koyarım bogulursun bak:D

    YanıtlaSil