1 Ekim 2009 Perşembe

merak etme elleri uzanmaz kötülüklerinden çıkıp da göremezler erkek prensesleri
yumuşak ve yünden saçları tam erkek gibi koyu ;ama çocuk gibi yumuşak ve minik gözleri
bakarken parıl parıl kimler dokunsun da yorsun sen de uğraşma oynama bazen oynuyorsun biliyorum safsın ama zorluyorsun biliyorum
aynılık ne de sıkıcı
tepkiler ne kadar da anlaşılır
saklılar ne kadar apaçıklar
yorgunluğum hemen geçebilir
25 te cok da yoruldum
düzenin düzeni
oysa ben düzeni düzen olmak istiyorum kendi çapımda
zararsız
diyorum ya..hiç bişi demediğimi diyorum ya..işte bu bile cok yorucu bazen
aslında diil...
hepsi boş
bom ve boş
bim bam bomm..
çatlasın düşmanlar benm de artık bir sevglim var
da olabilir
oda olabilir
su da dolabilir
hoş tut beni hoş tutarım seni
boş tuttun ben de hep boşum
tek kişilik savaş devam ediyor

2 yorum: