3 Ekim 2009 Cumartesi

pullu payetli

söylenecek söz yoktu gittiğinde
bilmiyorduk ki orası neresi
ne diyebilirdik..
kendimize bile cümle kuramadığımız zamanlar yaşadık,yaşıyoruz
burda olmaman acı veriyor,ifade etsem umutsuzca..azalır mı...azalmaz biliyorum
biliyor musun ben zaten bu acıyı hep içimde taşımak istiyorum
istemesem de öyle olacak biliyorum
ama istiyorum da
giderken yaşanmışlıklarında çok acılar bıraktın...
onlardan kinimi çıkarıcam içimde yaşatarak
kendimden çıkarıcam
çünkü hepimiz aynayız hepimiz biziz ya..
herkes aynı ya
senin bu yaşadıklarını unutmak ne mümkün..unutmamak nasip olsun..
kimsenin başına bir şey gelmesin çünkü olan zaten oldu
ve ruhumda bir yer yaşadıklarını yaşıyor sanki
belki ortak olmaya çalışıyor umutsuzca...
inatla pullu payetlii......olucak..
tıpkı senin gibi pullu payetli

son sen dokunmuşsundur biliyorum..oyuzden sürüyorum hayatı elime yüzüme

sadece maddeydi vücudumuz ama vardı burdaydı araçtı ruhumuza..şimdi yok
söylenecek şeyleri kim söyleyecek
kim gülecek kıskıs
kim çıkışacak
yorumun ne..nerden bilecegim,hic senin dedigin gibi yapmasam da nerden bileceğm ha nerden
o esprileri kim yapacak ..kimse
herkes o kadar yegane ki...
kıyamıorum
bilemiorum
gurur duyuyorum

ah çok içleniyorum
sana olanlara...
hep İÇlenicem tamam mı,hiç merak etme...
ya da ben etmiyim dimi..
tamam eminim

hiç bırakmayacağım..aklım benimle olduğu sürece..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder