28 Haziran 2011 Salı

bir gözüm aşağı bakıyor diğeri yukarı
otur sen yaptın herşeyi işte biliyorsun büyüdün öğrendin şimdi devam et
küçük olan hala isyanlarda..
bayrağı dikecek yer arıyor bulamadıkça daha da kızıyor..
trafikte bağırıyor insanlar..hakkına da bağırmıyor..haksızına bağırmaya hakkıdır, hakkına tapıyor..
tutamıyor küçük olan o da bağırıyor ama büyük olan öfkeden küfredip sonra ''ne yapıyorum ben''diyen..
büyük olan 3 adım ileri 2 adım geri atan...şarkıları öğrenmek isteyen küçük..arkadaşını kıskanan da küçük;nethekim sevgiyle çözüyor o durumu..
coşku küçükte..büyük şaşırıyor coşkulandığında..elini kolunu nereye koyacak bilemiyor..bu kadar tatlı olunca şaşalıyor..inanmıyor bi.
dur geliyor
bana hep dur gelmiş gibi...
sanki hayatımın kırılma noktasında istediğim bişi olmayınca gerisi dur ola beri gele..ve laflar devam ediyor tam gaz..
insan birşeyler olabilmek istiyor hayatta
garip işkence aynı şeylerin içinde dolanmak..
klasik müzüik gibi yükselmek istiyorum..çarpmak istiyorum aynılıklarıma
aynılığımı kırdım diye 7 sene uğursuzluk yaşayacağım korkusunu bırakıp siyah kediye saç çekmeye devam..edebilirim
yapabilirim.
miyim
misin
miler
of bi bira olsa da içsek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder