5 Şubat 2012 Pazar

bireysel tercihler yapamamanın getirdiği tercihsizlik noksanlığı

hayatın değişik evrelerinde hep değişen bir sen olarak,ama hep kalmasını istedigin taraflarınla
nasıl olacak bu iş usta?
usta-çırak ilişkisine saygı kalmamış ,,ne ustalar usta ne çıraklar çırak..hay bin kunduz konu bastan kayıp duruuuuu.....

bir çok şeyi yapmak isteyen bir kızı o kadar basit şeyler kafesleyebilir ki..kız bile ses çıkaramaz;hepsine başkaldıracak hali hatta vizyonu yoktur..
aile,iş hayatı,yaş,evlilik,çocuk yapma fikri,yasamak istedgi sehir ve sokak tasviri........ortamlar ve hersey hersey......
yahu ben aslında hiç bir baskı istemiyormuşken herşey baskıymış..


sanırım şimdiki zamanı olduramamaktan mütevellit bir 'geçmiş ben' e dönüş hatta belki özlem içindeyim....

ve işin ironik tarafı geçmiş ben in yapmak istediklerini ya da yapmak istemediklerini kendi tercih edememesi şu anı olduramamasına sebep oluyor..
yanizamanında 'benim tercihim' diye baslamak yada bırakmak,gitmek gelmek..geldim gordum baktım tercih ettim yada etmedim diyememk suan tercihsiz kalmasına asıl buyuk tercih vakitleri gelip cattıgında tercih edememesine sebep oluyor..
şit!
kendi hislerime gidiyorum..belki de vazgecmek istemiyorum..neden mi?
yapmadıklarımdan..

ne diyim aklım ve kalbim çıkış yolum olsun..
ışığım içimden zihnimi ve hayatımı aydınlatsın.......

zaman bu zaman..biraz melankoli biraz özlem...biraz içe kaçma oralarda kalma...içine atma ya...döküll
dökül yaprağım,mevsimler değişsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder